sobota, 12 czerwca 2021

Album handmade

Witajcie. Chciałabym podzielić się z Wami albumem, który zrobiłam jakiś czas temu. Użyłam papieru bazowego kraftowego (Rzeczy z Papieru). Ozdobiłam mój album przepięknymi papierami z kolekcji Vintage Bisou od Craft o’Clock. Mam ogromny sentyment do tej kolekcji. Bo właściwie ona zapoczątkowała moją miłość do papierów Craft o’Clock. Album ma rozmiar 17x21cm i na trzech rozbudowanych kartach pomieści kilkadziesiąt zdjęć w rozmiarze 10x15cm, 9x13cm i mniejszych. Album nie jest bogato zdobiony – starałam się zostawić jak najwięcej miejsca na zdjęcia. Natomiast wzbogaciłam go dodatkami do wycięcia, kartami do journalingu oraz napisami z tej samej kolekcji. Gdzieniegdzie dodałam kawałek koronki i malinową wstążkę. Strony ozłociłam odrobinkę złotą farbą w kolorze 24K gold (extreeme sheen DecoArt).
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz