środa, 26 maja 2021

Kartka uniwersalna

Cześć. Pokażę dziś kartkę, którą zrobiłam na wyzwanie MIXED MEDIA Craft o’Clock (szukajcie na fejsbuku). Kartka na kremowej bazie DL (Rzeczy z Papieru). Użyłam papierów z kolekcji Time of Reflection od Craft o’Clock. Kartka jest bardzo przestrzenna. Bogatą kompozycję zbudowałam na trzech warstwach papieru, poprzeplatanych koronką oraz tekturkami. Jej centralnym punktem są kwiaty, które wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi. Kompozycję wzbogaciłam, papierowymi listkami, sizalem, srebrnym sznureczkiem, koralikami. Ozdobiłam ją wstążką old fashion ribbon w kolorze brudnego różu. Tekturki (tło) potraktowałam embossingiem na gorąco. Użyłam pudru w kolorze That’s Marble-ous (Lindy’s). Listki – dwa rodzaje – wycięłam z resztek papieru, które zostały po oklejeniu bazy. Brzegi listków potuszowałam dwoma odcieniami brązu (Archival). Dodałam tekturkowy napis (Scrapiniec), ale najpierw górę napisu przetarłam farbą akrylową w kolorze cherry blossom pink (DecoArt) zmieszaną z fluidem titan buff (DecoArt). Dolną część napisu przetarłam fluidem interference gold (DecoArt). Na koniec lekko przetarłam kwiaty tą samą mieszanką farby i fluidu oraz gdzieniegdzie przetarłam papiery wokół kompozycji interference gold, uzyskując piękną złotą poświatę, współgrającą z połyskiem na napisie. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz