sobota, 22 maja 2021

Have a break - mixmedia panel

Witajcie. Biorę udział w kolejnym wyzwaniu na fejsbukowej grupie Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Temat wyzwania, to „Oryginalne tło”. Sponsorem jest CraftArt.com. Przygotowałam steampunkową pracę. Do wykonania mojego tła użyłam trzech foremek teksturowych (Stamperia). Wyciski zrobiłam z masy superlekkiej. Kawałki masy poprzeplatałam tekturkami: trybiki (SnipArt) i siatka (egoCraft). Wkomponowałam kilka cyferek hdf (DailyArt). Wszystko przykleiłam do tablicy malarskiej na żelmedium (13arts). W kilku miejscach nałożyłam białą pastę pękającą (DecoArt). Zostawiłam na noc do wyschnięcia. Użyłam kolejnej foremki (Stamperia)do wyciśnięcia sowy – głównej bohaterki mojej pracy. Sowa zrobiła sobie przerwę – przysiadła, żeby odpocząć. Gdzieniegdzie dodałam pastę piaskową drobnoziarnistą (DecoArt) oraz gruboziarnistą (SeeArt). Całość pomalowałam czarnym gessem (SeeArt), a gdy wyschło, przetarłam kilkoma warstwami białego gessa (Renesans), za pomocą suchego pędzla. Teraz przyszedł czas na kolor. Użyłam metalicznej farby akrylowej iris potion (Finnabair) oraz metalicznej mgiełki  green with envy green (Lindy’s). Gdy farby wyschły, przetarłam gdzieniegdzie pomarańczową farbą akrylową. Żeby wydobyć sowę z tła, stworzyłam jej czarny cień rozwodnioną farbą akrylową. Tę samą farbą zastosowałam na „łączeniu” struktury z tablicą. Teraz gdzieniegdzie maznęłam złotym woskiej (SeeArt). Na koniec dodałam trochę rdzy. Aby osiągnąć ten efekt użyłam farb akrylowych i pasty piaskowej drobnoziarnistej. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz