poniedziałek, 17 maja 2021

Kartka dla Mamy

Cześć. W poprzednim poście pisałam o kartkowym youtubehopie. Dziś pokażę komplet: kartkę DL z pudełkiem, który zrobiłam, inspirując się tutorialem Karoliny Bukowskiej. Moją kartkę wykonałam na białej bazie (Rzeczy z Papieru – Pracownia Rękodzieła). Użyłam przepięknych papierów z kolekcji White-Beige Mood od Craft o’Clock. Na wierzchniej warstwie papieru nałożyłam przez maskę (Agateria) specjalną mieszankę, otrzymując wzór – pismo. Specjalna mieszanka składa się z żelmedium gloss (Pentart) zmieszanego z pigmentami w proszku: złotym i metalicznym brązowym. Następnie ułożyłam kompozycję. Wykorzystałam koronki, tekturki: siatka i napis (Craftula), wyciski z masy superlekkiej, papierowe listki, oraz kwiaty z foamiranu. Kwiaty zrobiłam sama. Pokazywałam je tu. Listki pełne potuszowałam lekko brązowym tuszem, zaś białe ażurowe przetarłam złotym woskiem. Tekturkę siatkę zabarwiłam embossingiem na gorąco. Użyłam pudrów: tinsel gold (Ranger) oraz białego (Nellie). Wyciski najpierw przetarłam białym gessem, następnie pomalowałam fluidem akrylowym burnt siena (Finnabair) oraz mgiełkami brązową (Stamperia) i opal sea oats (Lindy’s). Przetarłam je białym matowym oraz jasnym złotym woskiem (SeeArt).













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz