wtorek, 23 marca 2021

Wytłaczanka do jajek

Cześć. Dziś przychodzę z „odgrzewanym kotletem”. W zeszłym roku w trakcie wyzwania na jednej z fejsbukowych grup, Beata Bączek pokazała, jak ozdobić wytłaczankę do jajek. Ozdobiłam wtedy swoją wytłaczankę, według jej wskazówek. Dziś postanowiłam w podobny sposób ozdobić kolejną. Zabezpieczyłam wytłaczankę białym gessem (Renesans). Na wieku ułożyłam kompozycję z hdf (Artistiko), tekturek (Scrapiniec, Fabryka Weny)oraz filcowych i piankowych naklejek. Wszystko przykleiłam na żelmedium (Pentart) i lekko przetarłam białym gessem. Gdzieniegdzie dodałam kulki 3D (Pentart). Do zabarwienia pracy użyłam fluidów akrylowych w kolorach carmine i true yellow (Finnabair). Zabarwioną kompozycję rozbieliłam lekko białym gessem. Na koniec tu i tam drasnęłam złotym woskiem (SeeArt).







Dla porównania pokażę Wam zeszłoroczną wytłaczankę. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz