środa, 17 marca 2021

Mixmediowe pisanki

Cześć. Znowu przychodzę z jajami. Tym razem duże, styropianowe. Zrobiłam trzy sztuki. Każde inne. Pierwsze ozdobiłam wyciskami – różami z masy superlekkiej. Pod różami znalazło się trochę sizalu i kawałki gazy.  Zabezpieczyłam białym gessem (Renesans) i pomalowałam farbami akrylowymi w dwóch odcieniach brązu. Następnie ciemnym brązem przemalowałam jajo pod różami. Na mokrą farbę posypałam odrobinę złotego brokatu. Róże rozbieliłam białym gessem i przetarłam kilka razy złotym woskiem (SeeArt). 






Drugie jajo pomalowałam białym gessem. Następnie zabarwiłam je farbami akrylowymi: flamingo pink i yellow amber (obie 13arts). Następnie na dolną część jaja nałożyłam białą pastę pękającą (DecoArt) i zostawiłam na noc do wyschnięcia. Popękaną część przetarłam za pomocą suchego pędzla farbami metalicznymi iris potion i butterfly spells (Finnabair). Na koniec kilka razy przetarłam niewielką ilością złotego wosku (SeeArt).





Trzecie, steampunkowe jajo, ozdobiłam odciskami z foremki teksturowej z masy superlekkiej, poprzeplatanej tekturkami (SnipArt). Całość zabezpieczyłam białym gessem. Gdzieniegdzie przetarłam pastą piaskową drobnoziarnistą (DecoArt). Zabarwiłam mgiełkami: turkusową (Stamperia), niebieski ocean (Pentart) oraz farbą akrylową oliwkowa zieleń (13arts). Strukturę z masy i tekturek przetarłam złotym woskiem (SeeArt). W kilku miejscach nałożyłam rdzę. Zrobiłam to za pomocą farb akrylowych i fluidu carmine (Finnabair). Na koniec jeszcze raz tu i tam przetarłam złotym woskiem.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz