niedziela, 29 marca 2020

Bądź sobą

Witajcie. Dziś kolejna praca w ramach wiosennego konkursu na fejsbukowej grupie Mixmediowo. Tym razem inspiracją była praca Joanny Szczurowskiej, która pokazała, jak pracować z woskami na ciemnym tle. Przyznam szczerze, że czarne tło i woski, to moja zmora. Nie jest to chyba moja mocna strona i choć zawsze chciałam spróbować, to najzwyczajniej na świecie bałam się. Głupie, co? Głupie. Bo spróbowałam i nie żałuję. Była to bardzo fajna zabawa, a prawdziwą zmorą było zrobienie odpowiednich zdjęć. Pracę wykonałam na drewnianym, okrągłym panelu. Naniosłam czarne gesso (SeeArt), a gdy gesso wyschło nałożyłam przez maskę (13arts) wzór, używając białej pasty modelującej (13arts). Wzór zabezpieczyłam dość niedbale czarnym gessem. Następnie ułożyłam kompozycję, wykorzystując tekturę falistą, złomki, tekturki, drewienka, dżety, kulki 3D, 3D powder. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts) i zostawiłam na noc do wyschnięcia. Całość zabezpieczyłam czarnym gessem. Teraz przyszła kolej na woski. Ja użyłam zielonego i jasnozłotego (SeeArt) oraz fioletowego (Finnabair). Gdzieniegdzie maznęłam miedzianą patyną. Na koniec dodałam napis.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz