sobota, 28 marca 2020

Pudełeczko z deskami

Witajcie. Dziś pokażę mediowe pudełko. Zrobiłam je na wiosenne wyzwanie na fejsbukowej grupie Mixmediowo, inspirując się pracą Karoliny Karbowskiej. Wieczko pudełka, to deski - wyciski z masy superlekkiej, zabezpieczone białym gessem (Renesans) i pomalowane farbami akrylowymi (espresso, matte cocoa, cardamon macchiato, olive green 13arts) oraz mgiełką (grafit Stamperia). Dół pudełka pomalowałam rozwodnioną farbą akrylową (espresso 13arts). Na wieczku, wzorując się na pracy Karoliny, umieściłam wianuszek przystrojony kwiatkami i listkami. Wszystkie elementy to wyciski z masy superlekkiej (oprócz wianuszka, który ukulałam własnoręcznie), pomalowane farbami akrylowymi: listki – ciemna zieleń (DailyArt), olive green (13arts), kwiatki – cherry blossom pink (DecoArt), matte cocoa (13arts), wianuszek – espresso (13arts). Wszystkie elementy przykleiłam na żelmedium (13arts). Na koniec dodałam trochę mchu (pasta Pentart), który właściwie sam mi się pchał na te deski.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz