sobota, 25 stycznia 2020

Zimowa kartka

Cześć. Dziś pokażę zimową kartkę, którą wykonałam z papierów z kolekcji  Under the Stars 13 arts oraz kawałka papieru Stamperii (był tak mały, że nie wiem jaka to kolekcja). Wierzchni papier (Stamperia) przedarłam, żeby odsłonić kwiatową gałązkę. Na wierzchniej warstwie przykleiłam tekturkę (egoCraft), którą wcześniej przetarłam białym gessem (Renesans). Główną ozdobą mojej kartki jest kwiat, który wykonałam z organzy z brokatowym wzorkiem. Kwiat ułożyłam na beżowym sizalu i ozdobiłam listkami wyciętymi z resztek papieru. Brzegi większych listków przetarłam brokatową, złotą farbą akrylową (13arts). Do wzbogacenia kompozycji wykorzystałam kilka kwiatów wyciętych z arkusza z Under the Stars.








Kartkę przygotowałam na wyzwanie egoCraft "Zimowy czas"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz