sobota, 18 stycznia 2020

Płótno z brokatem

Witajcie. Tym razem pokażę mediowe płótno. Na początku zabezpieczyłam je białym gessem (Renesans). Nałożyłam przez gwiazdkową maskę wzór, używając białej pasty modelującej (13arts). Następnie ułożyłam kompozycję. Wykorzystałam kawałki drewnianych deseczek, złomki, wyciski z masy lekkiej, kulki 3d, mikrokulki, 3d powder. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts) i zostawiłam na noc do wyschnięcia. Następnie całość pomalowałam białym gessem. Teraz przyszedł czas na kolor. Na początek użyłam mgiełek (Stamperia) brązowej i perłowo-fioletowej. Przetarłam całość białym gessem za pomocą suchego pędzla i powtórzyłam malowanie mgiełkami. Znowu przetarłam gessem i użyłam metalicznych farb akrylowych Extreme Sheen (DecoArt) brązową (zmieszaną z odrobiną czarnej – wyszedł przecudny odcień ciemnego brązu – nadal bardzo metaliczny) i lawendową. Ponownie przetarłam białym gessem. Gdzieniegdzie przetarłam brokatowym tuszem splash (13arts) w pięknym fioletowym kolorze. I jeszcze raz przetarłam białym gessem. Teraz dodałam odrobinę złota – mataliczna Extreme Sheen i kilka przetarć złotym woskiem (Pentart). Na koniec przetarłam też jasnofioletowym woskiem (Heather Hills Finnabair) i dodałam kilka cieni brązową mgiełką.












Pracę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Art-Piaskownicy "MixedMedia Brokat"


Drugie, to wyzwanie na blogu ScrapAndMe "Błysk"




4 komentarze:

  1. Pięknie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie zmediowane, jestem pod dużym wrażeniem :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń