niedziela, 26 stycznia 2020

Szafirowy blask

Witajcie. Pokażę Wam dziś art journalowy wpis. Na początku, strony mojego art journala zabezpieczyłam białym gessem (Renesans). Następnie nałożyłam jeszcze jedną warstwę gesso – tym razem gesso clear (13arts). Przez środek stron nakleiłam kawałek papieru scrapowego, także zabezpieczony gesso clear (13arts). Następnie nałożyłam przez maskę (13arts) wzór, używając białej pasty modelującej (13arts). Gdy pasta wyschła, z lewej strony mojego wpisu nakleiłam kawałek bawełnianej koronki. Przetarłam ją kilka razy białym gessem (Renesans). Teraz przyszedł czas na kolor. Użyłam granatowej farby akrylowej (Stamperia) zmieszanej z odrobiną czerni. Rozwodniłam ją, żeby mi się pięknie rozpłynęła na wzorze z maski. Tym samym kolorem zrobiłam też kilka kleksów. Następnie przetarłam białym gessem miejsca, gdzie wzór z maski zniknął mi pod farbą. Gdzieniegdzie przetarłam niebieską farbą metaliczną (DecoArt), za pomocą suchego pędzla. Żeby wzbogacić trochę tło, postanowiłam dodać trochę zawijasków. Użyłam kolejnej maski (13arts) i farby akrylowej w kolorze Cardamon Macchiato (13arts). Na tak przygotowanym tle ułożyłam skromną kompozycję. Użyłam sznurka i elementów wyciętych z arkusza papieru z kolekcji Under The Stars od 13arts (kwiaty) oraz His&Hers Remastered 13arts (motyl). Elementy zabezpieczyłam gesso clear (13arts). Motyla lekko pociągnęłam odrobiną rozwodnionej granatowej farby, której używałam do pomalowania tła. Ozdobiłam go metalowym elementem pomalowanym metaliczną niebieską farbą (DecoArt) i brokatowym tuszem splash (13arts) w kolorze Crystal Sapphire. Wycięte elementy przykleiłam na niewielkim dystansie. Na koniec podmalowałam moją kompozycję w kilku miejscach brokatowym tuszem splash (13arts) w kolorze Crystal Sapphire. Wzmocniłam w ten sposób kolor tła i uzyskałam piękny szafirowy połysk.








Pracę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze to wyzwanie Scrapbooking shop "Zimowy moodboard"


Drugir, to wyzwanie ScrapAndMe "Błysk"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz