środa, 29 stycznia 2020

Otulony mchem

Cześć. Dziś mediowy projekt na kawałku tektury. Tekturę zabezpieczyłam dwiema warstwami białego gessa (Renesans), pomiędzy  które nałożyłam jedną warstwę gesso clear (13arts). Następnie nałożyłam przez zegarową maskę (DailyArt) wzór, używając pasty efekt kamienia – pumeks (Finnabair). Gdzieniegdzie nakleiłam wyciski z masy lekkiej, kawałek łańcuszka i złomki (zabezpieczone wcześniej białym gessem). Pomalowałam całość mgiełkami: zieloną, brązową i złotą (Pentart, Stamperia). Dodałam jeszcze zegar z księżycem, ułożone na ciemnym sizalu. Zegar, to element do wycięcia z kolekcji Vintage Bisou od Craft o’Clock, zabezpieczony przeźroczystym gessem (13arts). Następnie przecierałam całość farbami akrylowymi matowymi i metalicznymi, za pomocą suchego pędzla. Użyłam kolorów: Espresso(matowa) oraz Red  Bronze, Green, Turquoise (metaliczne). Wszystkie farby od 13arts. Moja praca zaczęła przypominać las. Dla wzmocnienia tego efektu, dodałam kilka gałązek suszonego mchu (13arts) i plastikowe roślinki (DpCraft). W kilku miejscach nałożyłam pastę efekt mchu (Pentart). Ponownie przetarłam gdzieniegdzie farbami akrylowymi. Tym razem użyłam kolorów metalicznych, tych samych, których używałam wcześniej. Postanowiłam jeszcze trochę wzbogacić pracę, więc dodałam mikrokulki złote, malutkie koraliki w dwóch odcieniach zieleni, brązowe cekiny, brązowy brokat. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts). Na koniec przetarłam gdzieniegdzie złotem i turkusem – Interference od DecoArt.











Pracę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze to wyzwanie 13arts Moodboard


Drugie, to wyzwanie Świata Pasji "Zegary, zegarki, zegareczki"



4 komentarze:

  1. Ależ tu się dużo pięknego dzieje. Zachwycające kolory i tekstura. Jestem pod wrażeniem! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Zawsze podziwiam takie mediowe prace, bo sama nie potrafię. Mistyczne są dla mnie te techniki :D ale efekt - cudowny.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu zegarkowym bloga Kreatywnego Świata Pasji :)
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykła praca! Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt, jak tajemniczy ogród :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji. Pozdrawiam Patrycja, Scrapatki :)

    OdpowiedzUsuń