poniedziałek, 19 czerwca 2023

Zawieszka vintage

Cześć. U mnie cały czas króluje vintage youtube-hop. Dziś praca inspirowana filmem Doroty Kruszewskiej – zawieszka z bukiecikiem. Podobnie jak Dorota, bazę wycięłam z kawałka kartona. Przemalowałam go brązową farbą akrylową (Liquitex) po czym gdzieniegdzie rozjaśniłam białym gessem (Renesans). W miejscu, gdzie użyła gessa, nałożyłam fluid akrylowy w kolorze prussian blue (DecoArt). Gdy wszystko wyschło, przetarłam moje tło pastą pozłotniczą w kolorze bladego złota (Renesans). Na tak przygotowaną bazę ułożyłam kawałki bawełnianych koronek oraz różnych skrawków papieru. Pod ostatnią, prawie prześwitującą koronkę, włożyłam tekturkową ramkę (Craftula), którą wcześniej pomalowałam tak samo, jak bazę zawieszki. Na wierzchu ułożyłam bukiecik z papierowych kwiatków. Kwiatki zrobiłam z resztek papieru scrapowego. Bukiecik ozdobiłam wstążeczką. Całość lekko przetarłam pastą pozłotniczą, której użyłam do przetarcia bazy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz