niedziela, 18 czerwca 2023

Okładka art-journala

Witajcie. Kolejna praca w ramach vintage youtube-hopa organizowanego przez Hoplandię (fb). Tym razem zrobiłam okładkę mojego artjournala, inspirując się filmem Kasi Salmanowicz. Mój artjournal, to stara książka z pożółkłymi stronami. Okładkę okleiłam kawałkiem szarego płótna (to chyba była resztka obrusu). Płótno przykleiłam na klej do decoupage (Pentart). Nie przejmowałam się, że brzegi okładki nie są szczelnie oklejone. Spodobał mi się taki bałaganiarski wygląd, więc postanowiłam w takim stylu utrzymać całą pracę. Płótno poprzecierałam w kilku miejscach białym gessem. W tych miejscach miałam zamiar chlapnąć później jakimś kolorem, ale ostatecznie zrezygnowałam. Na płótno naklejałam skrawki różnych koronek, koronkowych kwiatków i tasiemki do zamknięcia journala. Na środek wkleiłam drenianego ażurowego motyla. Dodałam jeszcze kilka ćwieków, metalową ramkę i drewnianą cyferkę. Całość jeszcze raz przetarłam białym gessem, żeby poszczególne elementy kompozycji nie odstawały zbytnio od reszty.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz