poniedziałek, 12 września 2022

Tańcząca wróżka

Witajcie. Ponownie przychodzę z pracą wykonaną w ramach youtube hopa „Baśnie z mchu i paproci” organizowanego przez Hoplandię (fb). Tym razem przygotowałam wpis do art journala inspirowany tutorialem Moniki Huculak. Podobnie jak Monika, wycięłam okienko w kilkudziesięciu stronach, a strony z okienkiem skleiłam ze sobą. Całość lekko przetarłam białym gessem (Renesans) i przez maskę nałożyłam białą pastę modelującą (Renesans). Następnie pomalowałam rozwodnioną brązową farbą akrylową oraz fluidem w kolorze green gold (DecoArt). W kilku miejscach użyłam stempli liści i gałązek. Następnie poprzecierałam tu i tam woskami zieleń butelkowa, umbra palona i złoto (wszystkie SeeArt) i pochlapałam białym i czarnym gessem (Renesans). Teraz dodałam sizal, listki, gałązki i tańczącą wróżkę. Wróżki lubią blask, więc dodałam gdzieniegdzie trochę złotej miki w płatkach. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz