wtorek, 13 września 2022

Minialbum harmonijkowy

Cześć.  Dalej działam z youtube hopem „Baśnie z mchu i paproci” organizowanym przez Hoplandię. Zrobiłam album harmonijkowy według filmu, który pokazała Bea Konefał-Trzaska. Bea swój album umieściła pod piękną szklaną kopułką. Ja niestety kopułki nie posiadam, a wszystkie słoiki zagospodarowałam ogórkami. Mimo to, album który zrobiła Bea tak mnie zachwycił, że postanowiłam zrobić podobny. Szczególnie urzekła mnie przekładka z shakerem, którą łatwo zrobić, a jest bardzo efektownym ozdobnikiem albumu. Okładkę, podobnie jak Bea, zrobiłam z bermaty oklejonej płótnem introligatorskim. W moim albumie znalazły się dwie harmonijki, jedna minikoperta oraz ozdobna ramka na zdjęcie. Papier, którego użyłam pochodzi z kolekcji Wild Garden od Craft o’Clock. Harmonijki, przed umieszczeniem w albumie, troszkę podrasowałam listkowymi stemplami. Dodałam gdzieniegdzie liście paproci. W kilku miejscach poprzecierałam złotym woskiem i posypałam złotą miką w płatkach. Większość stron zostawiłam "płaskich", żeby mieć więcej miejsca na zdjęcia.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz