środa, 31 marca 2021

Forever young - wiosenny layout

Witajcie. Późnym wieczorem przychodzę z kolejną pracą w ramach Wiosennego YoutubeHOPa organizowanego przez Hoplandię. Tym razem LO z tutorialu Anny Komendy. Zatrzymałam się przy tej pracy na dłużej, gdyż Anna zrobiła kilka ciekawych „zabiegów”, których wcześniej nie próbowałam (więc super). Dodatkowo wykonała pracę w kolorystyce bliskiej memu sercu (róż i złoto – kocham), a wszystko wydarzyło się w momencie, gdy kupiłam cudowną mgiełkę w kolorze magenta (DecoArt) i szukałam pretekstu do jej wypróbowania. Nigdy nie robiłam scrapa na tle przygotowanym od podstaw przez siebie. Zawsze tworzyłam na arkuszu papieru scrapowego. Dlatego z chęcią spróbowałam propozycji Ani. Papier akwarelowy zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (Finnabair). Ania tego nie robiła, ale mój papier nie jest najwyższej jakości i strasznie wciąga wodę. Popryskałam papier mgiełkami: magenta (DecoArt) oraz iridescent lilac (Stamperia). Następnie zrobiłam pastę brokatową wg przepisu Anny: żelmedium gloss (ja użyłam heavy body gel Pentart) wymieszałam ze złotym brokatem. Nałożyłam tę mieszankę przez rombową maskę (ItdCollection) i zostawiłam na noc do wyschnięcia. Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję. Jej centralnym elementem jest letni chłopak z kwiatami we włosach, który idealnie wpisał mi się w tematykę tego Hopa. Jest to grafika Alchemii Sztuki z Karoliną Bukowską. Pokolorowałam go akwarelami (Renesans) i umieściłam w kwiatowym buszu. Niemal wszystkie elementy kompozycji pochodzą z arkuszy Craft o’Clock (kwiaty, liście, ramki). Napisy, serce i trójkąt, to die-cuty Rosie’s (Empik). Gdzieniegdzie odbiłam stempel z drobnym wzorem, żeby nieco wzbogacić tło wokół kompozycji. Użyłam białej farby akrylowej. W tych samych miejscach chlapnęłam czarnym, rozwodnionym gessem. Uznałam, że muszę dodać jakiegoś kontrastowego koloru. Na koniec przykleiłam kulki 3D (Pentart) i złote konfetti w kształcie gwiazdek. Na kwiatach przysiadł pierwszy, wiosenny motyl (UHK Gallery).











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz