poniedziałek, 12 października 2020

Różane serce

Witajcie. W ten piękny deszczowy dzień podzielę się z Wami sercem. Wykonałam je na drewnianej, dwuczęściowej bazie – ramce (nie pamiętam producenta). Bazę zabezpieczyłam białym gessem (Renesans), na spodnią część nakleiłam fragment serwetki ryżowej (Stamperia). Przykleiłam ją na Mod Podge. Tym samym preparatem posmarowałam jej wierzch. W tym momencie skleiłam ze sobą warstwy ramki. Użyłam żelmedium (13arts). Tak zostawiłam na noc do wyschnięcia. Na ramkę nakleiłam (także na żelmedium) wyciski z masy superlekkiej, zabezpieczone wcześniej białym gessem. Gdzieniegdzie przetarłam niewielką ilością pasty piaskowej drobnoziarnistej (DecoArt). Całość przetarłam białym gessem i sięgnęłam po farby. Użyłam farb akrylowych: róż, czerwień, czerń zieleń, i tak je ze sobą mieszałam, aż uzyskałam odpowiednie odcienie, pasujące do serwetki. Malowałam głównie wyciski. Gdy farby wyschły, przetarłam gdzieniegdzie ciemnym brązem. Tym samym brązem (tylko lekko rozwodnionym) zaciemniłam krawędzie ramki. Ponownie przetarłam, tym razem białym gessem. Ostatni szlif, to także przetarcie – metaliczną farbą akrylową w kolorze 24K gold (DecoArt).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz