piątek, 16 października 2020

Junk journal "Pamiętam o Tobie"

Cześć. Dziś chciałabym pokazać Wam junk journal. Wykonałam go z kolekcji Summer Charm od Craft o’Clock. Ale zanim wykorzystałam papier scrapowy, zrobiłam bazę. Okładkę wykonałam z grubego papieru (300gr) i kawałka materiału (chyba bawełna). Strony mojego junk’a to kartki z zeszytu w kratkę i trzy linie, jakieś stare papiery biurowe, koperty, papierowe woreczki śniadaniowe, kawałki starych arkuszy biurowych w kraftowym kolorze – generalnie cała zbieranina z tego, co znalazłam w  domu. Docięłam je do odpowiedniego rozmiaru, starałam się, aby każda była innej wielkości. Wszystkie strony zabarwiłam kawą i zostawiłam do wyschnięcia. Gdy wyschły, zszyłam razem z okładką. Teraz przyszedł czas na najlepszą zabawę, czyli zdobienie. I tu właśnie użyłam przepięknej kolekcji Summer Charm. Oprócz papierów wykorzystałam tekturki z tej kolekcji, dodatki do wycięcia, elementy do wycięcia z Alchemii Sztuki z Karoliną Bukowską, kawałki bawełnianej koronki, metalowe listki, ćwieki, sznurek, napisy (też od Craft o’Clock). Zrobiłam kilka małych kopertek klasycznych i coin envelope. Cięłam, rwałam, przyklejałam.  I tak powstał mój pierwszy junk journal pełen wróżek, motyli, budujących sentencji, kończącego się lata i zapachu kawy.


Franiu, z myślą o Tobie i innych Aniołkach, które zbyt wcześnie odeszły do Nieba. Pamiętam o Was.





















Pracę posyłam na wyzwanie na blogu Od A Do Z "Warstwy"





4 komentarze:

  1. Dla mnie junk journal to temat odległy, dlatego zawsze podziwiam tego typu prace, są mega inspirujące. Pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny junk journal. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie zrobiłam junk journala, ale uwilelbiam je oglądać. Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię junk jurnale. ogladanie Twojego sprawilo mi przyjemnosc. dzieki za udział w wyzwaniu Warstwy

    OdpowiedzUsuń