piątek, 6 grudnia 2019

Królowa Zimy

Cześć. Dziś na moim blogu powieje chłodem i lodem. Pokażę Wam moją wersję Królowej Zimy. Powstała ona na kawałku tektury ubranej w media. Tekturę zabezpieczyłam białym gesso (13arts). Nałożyłam przez maskę (ITD Collection)wzór, używając białej pasty modelującej. Do nadania koloru użyłam mgiełek (Stamperia) w dwóch kolorach. Następnie przykleiłam kawałki koronki i pochlapałam tu i tam białym gesso i niebieską farbą akrylową. Na tak przygotowanym tle ułożyłam zimową kompozycję, wykorzystując, sizal,  wyciski z masy lekkiej, kulki 3d, cekiny, kwiaty, które wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Z kleju na gorąco zrobiłam sople lodu. Na koniec gdzieniegdzie nałożyłam białą pastę piaskową gruboziarnistą, tworząc karpy śniegu.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz