sobota, 30 listopada 2019

Uniwersalna kartka we fioletach

Cześć. Tym razem pokażę kartkę, którą zrobiłam z papierów z kolekcji Violet Silence od Lemoncraft. Wierzchnią warstwę papieru ozdobiłam troszkę gwiazdkowym wzorem, nałożonym przez maskę za pomocą białej pasty modelującej, którą gdzieniegdzie zabarwiłam lawendową farbą metaliczną. W dolnej części kartki nakleiłam pasek brokatowej taśmy washi w kolorze białego złota i dwa paski tasiemki ażurowo-serduszkowej. Na to przykleiłam białe koronkowe aplikacje. Następnie, na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję. Wykorzystałam, duże kwiatki, które zrobiłam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi, kilka małych papierowych kwiatuszków, gwiazdkową tekturkę – ramkę, kilka białych ażurowych listków i gałązek, wyciętych z resztek papieru i kawałek wstążeczki. Na koniec dodałam białe kleksy (gesso) i gdzieniegdzie przetarłam brokatowym tuszem splash w kolorze iridescent white glitter (13arts). Kartka miała być kartką uniwersalną, ale mam wrażenie, że wyszła trochę jakby Bożonarodzeniowa...A wy jak sądzicie?






Kartkę posyłam na wyzwanie Lemoncraft "Purples - moodboard"



2 komentarze:

  1. Śliczna, romantyczna karteczka, piękne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful!! Thank you for joining us at the Lemoncraft Challenge!

    OdpowiedzUsuń