sobota, 13 stycznia 2024

Kartka we fioletach

Cześć. Chcę dziś pokazać kartkę, którą zrobiłam na wyzwanie na Kartkowym ABC „F jak fiolet”, dlatego też moja kartka cała jest we fioletach. Użyłam kolekcji Odrobina Inspiracji (Craft o’Clock). Kartka zbudowana jest z trzech warstw papieru poprzekładanych koronkami. Na wierzchniej warstwie nałożyłam przez maskę (Karolina Bukowska) zawijaskowy wzór. Użyłam brokatowej pasty Glitter Kiss Duo w kolorach fiolet-turkus. Następnie ułożyłam bogatą kompozycję z papierowych kwiatów, tekturek, sizalu, koronek, wstążek i odlewów z żywicy. Potem nałożyłam gdzieniegdzie mieszankę, którą zrobiłam z błyszczącego żelmedium, koralików, cekinów i brokatu. Zostawiłam na noc do wyschnięcia i na koniec pochlapałam białym, rozwodnionym gessem.















1 komentarz: