poniedziałek, 5 września 2022

Mój świat - mixedmediowy album

Cześć. Mam kolejną pracę w ramach youtube hopa Baśnie z mchu i paproci, organizowanego przez Hoplandię (fb). Zainspirowałam się tutorialem Bogutki, która pokazała jak zrobić niewielki, leśny album na sprężynie. Ja trochę odbiegłam od formy. Mój album jest okrągły i związany wstążkami, zamykany także na wstążki. Bazę zrobiłam z bermaty – odrysowałam koło od talerza o średnicy około 20cm. Moje koła okleiłam papierami z kolekcji Hours of Longing od Craft o’ Clock. Przetarłam przeźroczystym gessem (Finnabair). Przez maskę (13arts) nałożyłam mieszankę żelmedium (13arts) ze złotym pigmentem w proszku oraz z fluidem Prussian Blue (Decoart). Gdy moje róże wyschły, pomalowałam gdzieniegdzie rozwodnionym fluidem Prussian Blue. Teraz przygotowałam maty i miniksiążeczki na zdjęcia. Rozmiar zdjęć oznaczyłam stempelkiem (Agateria). Kiedy wszystkie maty były już na swoich miejscach, ubrałam je w kwiatki, listki, gałązki, motyle. Potem przetarłam wszystkie strony złotym woskiem (SeeArt) i dodałam więcej Prussian Blue. Pochlapałam białymi i złotymi kleksami. Spięłam strony albumu wstążkami, zrobiłam wstążkowe zapięcie i przystąpiłam do ozdabiania okładki. Po wycięciu kół, listków i gałązek, zostało mi sporo resztek, z których zrobiłam róże i to one są głównym elementem wystroju okładki. Poza różami, okładkę ozdobiłam analogicznie, jak strony albumu.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz