sobota, 28 maja 2022

Słodkie babeczki

Cześć. Dziś komplet: notes i serce-zawieszka w apetycznym wydaniu.  Okładkę notesu zabezpieczyłam białym gessem (Renesans). Nakleiłam pyszny motyw z papieru ryżowego. Użyłam matowego kleju z werniksem (Pentart). Następnie domalowałam tło za pomocą farb akrylowych. Ponownie zabezpieczyłam matowym klejem z werniksem. Teraz przy pomocy szablonu dodałam ceglany murek. Wzmocniłam też nieco kolory motywu i ponownie pomalowałam całość matowym klejem. Praca wydawała mi się zbyt płaska, dlatego użyłam kolejnego szablonu. Tym razem nałożyłam białą pastę modelującą i zostawiłam na noc do wyschnięcia. Pasta zbyt mocno odstawała swoją bielą od całości, więc przetarłam ją brązową pastą antyczną. Do motywu z pasty dodałam cienie (cienki pędzelek plus farba akrylowa), jeszcze raz przetarłam pastą antyczną i przemalowałam całość matowym klejem z werniksem. Potem przetarłam tu i tam woskami w dwóch odcieniach złota. Analogicznie ozdobiłam serce z hdf.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz