wtorek, 26 kwietnia 2022

Decu - Okładka notesu

Cześć. Dziś przychodzę z okładką notesu. Ozdobiłam ją pięknym papierem ryżowym (studio75). Ale od początku. Okładkę notesu pomalowałam białym gessem. Dwa razy, niezbyt równo. Na środek przedniej okładki nakleiłam motyw z papieru ryżowego, za pomocą matowego kleju z werniksem (Pentart). Klejem przetarłam całą okładkę. Gdy klej wysechł, popracowałam nad tłem. Trochę poprzecierałam, trochę domalowałam, trochę pochlapałam farbami akrylowymi. Na to kolejna warstwa kleju z werniksem. Potem użyłam stempli. Najróżniejszych: napisy (VivaDecor), listki (ABStudio), róże (nie znam producenta). Jeszcze jedna warstwa kleju. Niezbyt lubię takie zupełnie płaskie prace, więc postanowiłam położyć przez maskę wzór. Zmieszałam żelmedium (13arts) z fluidem interference gold (DecoArt). Użyłam kwadracikowej maski (CraftUla). Gdy mieszanka wyschła, poprzecierałam tu i tam woskami. Użyłam matowego zielonego i kilku odcieni złota.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz