sobota, 4 grudnia 2021

Alchemia Świąt praca nr 4 mixedmediowa choinka

Cześć. Nadal bawię się z Alchemią Świąt w grupie (fb) Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Dziś pokażę   mixedmediową choinkę na styropianowej bazie. Live’a prowadziła Marlena Hojda – Łuczka. Bazę lekko przetarłam papierem ściernym i całą pomalowałam czarnym gessem. Na to nakleiłam wyciski z masy superlekkiej. Użyłam skrzydeł i serduszka. W wolne miejsce nałożyłam czarną pastę modelującą przez maskę (Craftula), a na mniejszej przestrzeni bezpośrednio szpatułką. Całość lekko przetarłam białym gessem (Renesans). Następnie nałożyłam kolor. Użyłam czerwonej farby akrylowej (Liquitex), fluidu carmine i burnt sienna (Finnabair). Następnie prztarłam najbardziej czerwone miejsca rozwodnionym fluidem burnt sienna. Zostawiłam do wyschnięcia i przetarłam złotym woskiem. Ostatecznie moja choinka bardziej przypomina płonący indiański totem, niż świąteczne drzewko. Ale zabawa była przednia.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz