niedziela, 28 listopada 2021

Alchemia Świąt praca nr 3 drewniana skrzynka

Cześć. Jestem dziś z kolejną pracą w ramach Alchemii Świąt na grupie Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Tym razem Patrycja Wiśniewska ozdabiała herbaciarkę. Ja zamiast herbaciarki użyłam drewnianej skrzynki. Wieko i wnętrze okleiłam arkuszem papieru ze świątecznego bloczka Crtaft Sensations (Action). Przykleiłam go na klej z werniksem do decoupage (Pentart) i wierzch także przetarłam tym klejem. Dół skrzynki pomalowałam czerwoną farbą akrylową (Liquitex), brzegi przetarłam białym gessem (Renesans). Na wierzchu ułożyłam świąteczną kompozycję. Użyłam wycisków z masy superlekkiej, bombek hdf (Craftula), wstążek i poinsecji, które zrobiłam z papieru. Zamiast herbaciarki wyszła mi skrzynka na świąteczne skarby.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz