sobota, 27 listopada 2021

Alchemia Świąt praca nr 2 gwiazda

Witajcie. Dziś kolejna praca w ramach Alchemii Świąt na fejsbukowej grupie Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Tym razem, na podstawie live’a Beaty Bączek, zrobiłam gwiazdę. Beata pracowała na bazie hdf – ja moją wycięłam z bermaty. Okleiłam ją papierem z kolekcji This Miracle Night od Craft o’Clock. Poinsecje także zrobiłam z papieru z tej kolekcji. Papier zabezpieczyłam przeźroczystym gessem i przetarłam gdzieniegdzie zieloną farbą. Na papier nałożyłam przez maskę (Craftula) białą pastę modelującą (13arts). Otrzymałam piękne, śnieżynkowe tło. Na mojej gwiazdce ułożyłam niewielką kompozycję. Użyłam sizalu, odlewu z żywicy, drewnianych elementów, patyków. Na koniec brzegi gwiazdki i niektóre elementy kompozycji przetarłam pastą śniegową.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz