wtorek, 12 października 2021

Letnia kartka

Witajcie. Jakiś czas temu zrobiłam kartkę, której jeszcze nie pokazałam. Nadrabiam dziś. Kartka na kraftowej bazie DL (Rzeczy z papieru). Wielowarstwowa, z papierów UHKGallery. Na wierzchniej warstwie wykonałam kropeczkowo-bąbelkowy wzór za pomocą maski i mojej ulubionej mieszanki, czyli żelmedium (13arts) zmieszanego z fluidem interference gold (DecoArt). Następnie ułożyłam kompozycję z kawiatów, które zrobiłam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi i olejnymi. Kwiaty ułożyłam na ramce (Prima) z masy superlekkiej. Ramkę zabezpieczyłam białym gessem (Renesans) i pomalowałam fluidem akrylowym titan buff (DecoArt) i przetarłam złotą farbą extreme sheen (DecoArt). Ramkę ułożyłam na pięknej tekturkowej serwetce (CraftUla), którą także przetarłam złotą extreme sheen. Kompozycję ozdobiłam wstążkami – gnieciuszkami i kawałkiem koronki. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz