piątek, 3 września 2021

Kartka - Podziękowanie

Cześć. Po dłuższej przerwie przychodzę z kartką, która będzie dla kogoś podziękowaniem. Wykorzystałam kwadratową, białą bazę (Rzeczy z papieru) w rozmiarze 14x14cm. Kompozycję osadziłam na trzech warstwach papieru z kolekcji Provance Aquarius (UHKGallery). Na wierzchniej warstwie zrobiłam bąbelkowy wzorek przy pomocy maski i mieszanki żelmedium (13arts) z fluidem interference gold (DecoArt). Prawie cały zniknął pod kompozycją. A kompozycja, to bukiet kwiatów, które wykonałam z foamiranu zabarwionego pastelami suchymi i olejnymi. Bukiecik wzbogaciłam papierowymi listkami i ułożyłam na wianuszku i sizalu. Całość ozdobiłam wstążkami-gnieciuszkami i dodałam odpowiedni napis. Kartkę zamknęłam w białym pudełku z okienkiem (Rzeczy z papieru), ozdobionym resztkami z papierów, których użyłam do wykonania kartki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz