piątek, 5 marca 2021

Pudełko z żukiem

Witajcie. Dziś pokażę wieczko tekturowego pudełka.  Zmediowałam je inspirując się lajwem Karoliny Bukowskiej na ArtAndCraft. Pudełko podmalowałam białym gessem (Renesans) w miejscach, gdzie naklejałam kawałki papieru ryżowego. Pozostałe miejsca pomalowałam czarnym gessem (SeeArt). Następnie przez maskę (Inspirello) nałożyłam czarną pastę modelującą (Stamperia), a gdy ta wyschła, użyłam drugiej maski. Tym razem nałożyłam pastę Golden Dragon (Finnabair). Następnie ułożyłam na pudełku kompozycję, składającą się z wycisków z masy superlekkiej, tekturek (Twoja Tekturka), hdf (DailyArt), małych kulek i 3D powder (Pentart), kawałków zielonego szkła. Wszystkie elementy zabezpieczyłam gessem białym i czarnym. Czarne elementy lekko rozbieliłam. Teraz użyłam mgiełki turkusowej (DecoArt), fluidu Burnt Sienna (Finnabair), które jeszcze nie do końca wysuszone, przetarłam białym gessem. Poczekałam, aż praca wyschnie i poprzecierałam gdzieniegdzie woskami metalicznymi: zielonym i złotym (SeeArt) oraz miedzianą patyną (Stamperia). Na koniec dodałam trochę białych i złotych chlapnięć i przykleiłam szklane kaboszony, podmalowane wcześniej złotą i zieloną farbą akrylową.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz