poniedziałek, 1 lutego 2021

Walentynkowy komplet 2

Witajcie. Pokażę Wam jeszcze jeden walentykowy komplet, czyli czekoladownik i mikroalbum. Tym razem baza biała (Rzeczy z Papieru). Kolekcja Diary od ABstudio. Papier zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (Finnabair). Przez maskę (13arts) nałożyłam brązową metaliczną pastę żelową (DailyArt). Zostawiłam na noc do wyschnięcia. Ozdobą czekoladownika jest tekturowe serce. Zabezpieczyłam je białym gessem (Renesans). Przez maskę (13arts) nałożyłam białą pastę modelującą (13arts). Pomalowałam serce fluidami w kolorach ochre i burnt sienna (Finnabair), brzegi potapowałam fluidem w kolorze carmine (Finnabair). Następnie serduszka przetarłam złotym woskiem (SeeArt). Na koniec duże serce przewiązałam sznurkiem. Album, wykonany na podstawie tutorialu Scrapkate, ozdobiłam w analogiczny sposób. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz