czwartek, 24 grudnia 2020

Ubieramy choinkę - medaliony akrylowe

Cześć. Święta tuż tuż. I świątecznych prac ciąg dalszy. Dziś pokażę bombki, które już wiszą na mojej choince. To duże medaliony akrylowe. Ozdobiłam je wewnątrz i na zewnątrz. W środku przepiękne misiowe motywy z papieru ryżowego ITDcollection z domalowaniami oraz mnóstwo błyskotek: mikrokulki, koraliki, brokat, mika w płatkach, papierowe śnieżynki i sizal. I tu musicie uwierzyć mi na słowo, bo na zdjęciach zupełnie tego nie widać. Myślałam, że największy problem mam z fotografowaniem prac metalicznych, ale się myliłam – medaliony akrylowe fotografuje się znacznie trudniej. Z zewnątrz koronki i wstążki. 








Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia, życzę wszystkim dużo zdrowia, spokoju, cudownych chwil spędzonych w gronie najbliższych, aby Nowy Rok przyniósł ze sobą tylko to, co dobre i pozytywne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz