piątek, 27 listopada 2020

Alchemia Świąt praca nr 2 Dom

Cześć. Dziś kolejna praca w ramach Alchemii Świąt. To jest praca nr 2 – dom, inspirowany live’em poprowadzonym przez Beatę Bączek U Motylka na fejsbukowej grupie Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Domek wykonany na bazie z bermaty. Ozdobiony tekturkami i wyciskami z masy superlekkiej. Beata swój domek malowała farbami metalicznymi. Ja długo się zastanawiałam nad tym, czy wybrać metaliczne, czy matowe farby. Metaliczne projekty uwielbiam. Ale potem trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby zrobić  ładne zdjęcie takiej pracy. Z matowymi jest dużo łatwiej. Ostatecznie użyłam metalicznych. I się nagimnastykowałam. I jakoś poszło. Do pomalowania mojej pracy użyłam farb Finnabair z serii Sparks, kolory Iris Potion i Butterfly Spells. Gdzieniegdzie maznęłam starym srebrem (Pentart seria Glamour). Głębi nadałam woskiem własnej produkcji – zmieszałam wosk DecoArt z proszkiem Color Glow w kolorze Tourmaline (13arts). I według mnie było to bardzo dobre posunięcie. Ten odcień granatu…..zniewala. Przynajmniej mnie. Na koniec przetarłam woskami w dwóch odcieniach złota i pochlapałam białym gessem. I muszę wam powiedzieć, że świetnie się bawiłam tworząc tę świąteczną kamieniczkę.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz