wtorek, 19 maja 2020

Pod osłoną nocy

Cześć. Podzielę się z Wami moją interpretacją tematu wyzwania Alchemii Sztuki z Karoliną Bukowską „Pod osłoną nocy”. Sponsorem wyzwania jest Mitform_castings _ producent pięknych metali, więc jest o co powalczyć. Zrobiłam ramkę 3D. Jako bazy, użyłam starej drewnianej ramki. Zabezpieczyłam ją białym gessem (Renesans) i okleiłam kawałkami papierów z kolekcji Hazy Street od Craft o’Clock (które częściowo zniknęły pod mediami). Papier zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (Finnabair). W kilku miejscach nałożyłam przez maskę (tryby) wzór, używając czarnej pasty modelującej (Stamperia). I jeszcze jedna maska – gwiazdki, lecz tym razem żelmedium (13 arts) zmieszane z fluidem interference turkus (DecoArt). W tym momencie użyłam kilku mgiełek. Nie piszę jakich, gdyż nie byłam zadowolona z efektu (nie wyglądały zbyt dobrze na czarnej paście modelującej) i zamalowałam część pracy białym gessem. Ponownie użyłam mgiełek. Tym razem sięgnęłam po turquoise, pearl gold (obie Stamperia) i opal sea oats (Lindy’s). Ponownie użyłam gwiazdkowej maski i jeszcze raz nałożyłam przez nią żelmedium (13arts) zmieszane z turkusowym fluidem interference. Bardzo podoba mi się ten efekt. Ramkę pozostawiłam do wyschnięcia, a ja przygotowałam elementy kompozycji. Zegary i tryby ( hdf DailyArt) zabezpieczyłam czarnym gessem i pomalowałam metalicznymi farbami akrylowymi iris potion (Finnabair), rich espresso i antique bronze (obie DecoArt). Gałązki (hdf Artistiko) pokryłam czarnym gessem (SeeArt) i pomalowałam farbą akrylową rustic brown (Finnabair), gwiazdki – wyciski z masy lekkiej i metalowy księżyc zabezpieczyłam białym gessem (Renesans) i pomalowałam farbą akrylową 24K gold (extreme sheen DecoArt). Kawałek organzy zabezpieczyłam czarnym gessem (SeeArt) i pomalowałam metaliczną farbą akrylową red bronze (13arts). Z przygotowanych elementów ułożyłam kompozycję. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts). Do kompozycji dołączyła sowa w cylindrze. Sowa i cylinder są wydrukami laserowymi. Zabezpieczyłam je przeźroczystym gessem (Finnabair). Sowę lekko przetarłam brązową mgiełką (Stamperia) i ubrałam ją w gwiazdki, które zrobiłam dokładnie tak samo, jak te na ramce. Na koniec założyłam jej na głowę cylinder. W kompozycję wplotłam napisy, kteóre pochodzą z kolekcji Under the Stars od 13arts. Zabezpieczyłam je przeźroczystym gessem i przetarłam mgiełkami zieloną i turkusową (Stamperia). Brzegi przetarłam farbą akrylową espresso (13arts). Dodałam kulki 3D (Pentart) zabarwione brązową mgiełką (Stamperia), szklane ciemnooliwkowe koraliki i złote cekiny. Na koniec dodałam odrobinę rdzy. Efekt ten osiągnęłam przy pomocy farb akrylowych espresso, cardamon macchiato i metalicznej red brozne (wszystkie 13arts). Nakładałam je na siebie dokładnie w takiej kolejności. Do ostatniej (red bronze) domieszałam pastę piaskową drobnoziarnistą (DecoArt), żeby moja rdza wyglądała bardziej naturalnie.










Bawicie się z Alchemią Sztuki z Karoliną Bukowską i Mitform_castings?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz