poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Baner w stylu vintage

Cześć. Po Wielkanocnym przerywniku czas na kolejną pracę w ramach konkursu wiosennego na grupie Mixmediowo. Dziś vintage’owy baner inspirowany live’em Beaty Bączek. Bazę wycięłam z kartonu. Zabezpieczyłam go przeźroczystym gessem (13arts) i dość niedbale białym gessem (Renesans). Gdzieniegdzie nakleiłam fragmenty starej, pożółkłej gazety i zabezpieczyłam je przeźroczystym gessem (13arts). Przez maskę (ItdCollection) nałożyłam białą pastę pękającą (DecoArt). Zostawiłam na noc do wyschnięcia. Pęknięcia wychodzą najlepiej, gdy pasta schnie samoistnie. Na tak przygotowaną bazę nakleiłam elementy kompozycji. Wykorzystałam kawałki tektury i tekturę falistą (zabezpieczone wcześniej białym gessem), złomki, sizal, cyferki hdf (DailyArt), elementy wycięte z arkuszy z kolekcji His&Hers i His&Hers Remastered od 13arts. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts), gdzieniegdzie przetarłam pastą piaskową drobnoziarnistą (DecoArt). Teraz przyszedł czas na kolor. Użyłam mgiełek turchese i cuoio (Stamperia) oraz opal sea oats (Lindy’s), brązowej farby akrylowej i złotego wosku (SeeArt). W kompozycji znalazł się też duży turkusowy kwiat. Wykonałam go z papieru akwarelowego zabarwionego akwarelami (Renesans nr 31 i 22). Brzegi kwiatka przetarłam lekko brązową farbą akrylową oraz złotym woskiem. Na koniec gdzieniegdzie przykleiłam złote mikrokulki i pochlapałam rozwodnionym białym gessem.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz