wtorek, 7 kwietnia 2020

Bądź odważny

Cześć. Ja nadal zmagam się z wyzwaniem wiosennym na grupie Mixmediowo. Dziś wykonałam art-journalowy wpis na podstawie live’a Joanny Szczurowskiej. Bardzo lubię tę formę, dlatego bardzo się ucieszyłam, że jednym z konkursowych zadań będzie wykonanie wpisu. Mój journal, to stara książka, której strony zabezpieczyłam, dość niedbale, białym gessem. Podobnie jak Asia, lubię jak spod gessa troszkę prześwitują napisy. Na zagessowane strony przykleiłam kawałki papieru scrapowego – fragmenty arkusza z kolekcji Aqua Flora od 13arts (bardzo polecam tę piękną kolekcję dla tych, co lubią akwarele). Przyklejone papier zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (13arts). Nałożyłam przez maskę (13arts) przeźroczystą pastę strukturalną (DutchDoobadoo), którą przez przypadek znalazłam na dnie szuflady. Otrzymałam cudny zawijaskowy wzorek. Wzorek mocno błyszczący, więc przygasiłam go lekko przecierając białym gessem, za pomocą suchego pędzla. W miejscach, gdzie przykleiłam papier scrapowy użyłam mgiełek: lilla iridescente, turchese (obie Stamperia) oraz dosłownie kilka kropel niebieskiego oceanu (Pentart). Gdy mgiełki wyschły, zawijaskowy wzorek przetarłam złotym woskiem (SeeArt).  Na tak przygotowane tło przykleiłam piękne akwarelowe kwiaty, wycięte z arkuszy z kolekcji Aqua Flora. Żeby nieco podkreślić ich obecność, dodałam wokół cień, za pomocą rozwodnionej, czarnej farby akrylowej.  Na kwiatach znalazły się napisy (Craft o’Clock). Na koniec dodałam czarne kleksy. I tak zapełniłam kolejne dwie strony mojego journala.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz