sobota, 8 lutego 2020

Różowy panel mixedmediowy

Witajcie. W tę piękną sobotę podzielę się z Wami moją ostatnią pracą. Jest to skąpany w różu mixedmediowy panel. Na kwadratową tekturę nakleiłam papier scrapowy. Zabezpieczyłam go przeźroczystym gessem (13arts) i nałożyłam przez maskę (13arts) wzór (kwadraty) za pomocą białej pasty modelującej (13arts). Następnie pochlapałam tu i tam mgiełkami  (Stamperia)w dwóch odcieniach różu. W kolejnym etapie, przetarłam całość za pomocą suchego pędzla, czarną farbą akrylową, po czym rozbieliłam gdzieniegdzie białym gessem (Renesans) i jeszcze raz użyłam różowych mgiełek. Ponownie przetarłam białym gessem. W podobny sposób postąpiłam z kawałkami papieru, z którego wycięłam kwadraty, które wykorzystałam do ułożenia warstwowej kompozycji. Postanowiłam użyć kolejnej maski (zawijaski 13arts). Tym razem zamiast pasty modelującej użyłam żelmedium (13arts) wymieszanego z metaliczną farbą akrylową w kolorze Butterfly Spells ( Sparks Finnabair). W tym przypadku zahaczyłam wzorem o kompozycję ułożoną z papierowych kwadratów. Na kwadratach umieściłam dwa tekturkowe serca, które wcześniej zabezpieczyłam białym gessem i pomalowałam mgiełkami (niewielką ilością) w dwóch odcieniach różu i ozdobiłam kawałeczkami gazy i drewnianymi elementami (dziurka od klucza jest drewniana – wybaczcie, ale nie pamiętam producenta, kluczyk to hdf Artistiko). Do wzbogacenia kompozycji wykorzystałam też tekturkową gałązkę (Twoja Tekturka), napis (13arts), sizal, gazę, którą wcześniej zabarwiłam rozwodnioną farbą akrylową. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts). Gdy każdy element kompozycji był już na swoim miejscu, postanowiłam dodać trochę świecidełek. Ponownie przygotowałam mieszankę żelmedium i farby….. Popaćkałam tu i tam i posypałam koralikami, cekinami i brokatem. Gdzieniegdzie wtarłam też odrobinę bardzo brokatowej pasty Cosmic Shimmer w kolorze Stellar Flamingo i przetarłam w kilku miejscach magentowym woskiem metalicznym (Pentart). Na koniec, dla przełamania wszechobecnego różu, pochlapałam wokół kompozycji rozwodnionym białym gessem.











Pracę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Tworzę w Jednym Kolorze "Różowy"



I trzecie, to wyzwanie na blogu Scrapkowo "Serce"


9 komentarzy:

  1. Świetna mixmediowa praca, bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle, pięknie ;-) Dziękuję, że dalej bawisz się z nami- DT Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała praca, niesamowity efekt, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity efekt, podziwiam! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, serduszkowa praca! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń