sobota, 15 lutego 2020

Bound By Love


Cześć. Dziś pokażę mój ostatni art.-journalowy wpis. Strony starej książki zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (13arts).  Następnie pomalowałam obie strony, dość niedbale, czerwoną, lekko rozwodnioną, farbą akrylową (Vampire Red 13arts). Do części farby, której użyłam domieszałam odrobinkę czarnej farby. W ten sposób uzyskałam nieco ciemniejszy odcień tej samej farby. Gdy czerwone plamy wyschły, nałożyłam przez maskę wzór (serca 13arts), używając pasty satynowej w kolorze onyx (DailyArt). Postanowiłam użyć jeszcze jednej maski (kwiaty AB Studio). Tym razem zamiast pasty, użyłam żelmedium (13arts) zmieszanego z metaliczną farbą Butterfly Spells (Finnabair). Oba wzory schły całą noc. Brzegi stron postarzyłam farbą akwarelową. Użyłam dwóch odcieni brązu (Renesans nr 43 i nr 48). Dla wzmocnienia efektu postarzenia, przetarłam gdzieniegdzie niewielką ilością czarnej farby akrylowej, metodą suchego pędzla. W kilku miejscach odbiłam stemple (Fairytale od Scrapberry’s oraz ściegi – niestety nie znam producenta). Na tak przygotowane strony przykleiłam elementy, wycięte z arkuszy z kolekcji His&Hers od 13arts (grafika z zakochaną parą) oraz motyle (His&Hers Remastered 13arts). Wycięte elementy najpierw zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (13arts), a następnie podmalowałam akwarelami (Renesans nr 43, nr 48 i nr 11). Wszystkie elementy przykleiłam na niewielkim dystansie. Pod zakochaną parę podłożyłam tekturkę (Miszmasz Papierowy), którą też wcześniej zabezpieczyłam gessem i przetarłam tymi samymi akwarelami. Wokół motyli, obrazka i przy tekturce, rozmazałam jeszcze odrobinę brązowych akwareli. Na koniec dodałam napis (13arts).











Pracę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie 13arts "New Beginnings"


Drugie, to wyzwanie Filigranek "Moodboard"


I trzecie, to wyzwanie egoCraft "Z miłością"






10 komentarzy:

  1. przepiękna praca- jestem zachwycona ❤ dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful pages, love art journal!
    thank you for joining us at 13arts challenge this month!
    Sab

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely! Thank you for joining this months egoCraft Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  4. If you're looking to lose pounds then you certainly need to try this totally brand new custom keto plan.

    To create this keto diet service, licensed nutritionists, fitness couches, and professional cooks joined together to produce keto meal plans that are effective, suitable, money-efficient, and delicious.

    From their launch in January 2019, 1000's of clients have already remodeled their figure and well-being with the benefits a proper keto plan can provide.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones provided by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning art journal work !! Thank you so much for joining us at 13@rts. Have a beautiful day. xoxo Heike

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutely adore this journal page. Remember it popping up.in my fb feed. Love love love. Thank you so much for playing along with us at 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice work) thanks for participating in the challenge;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam, Malwina z DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wpis, bardzo mi się podoba:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń