piątek, 31 stycznia 2020

Retro Layout

Witajcie. Dziś mój drugi w życiu Layout. Wykonałam go na papierze z kolekcji Vintage Bisou od Craft o’Clock. Papier zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (Finnabair) i  w miejscu, gdzie zaplanowałam kompozycję, lekko rozbieliłam białym gessem (Renesans). Rozjaśnioną plamę spryskałam mgiełkami: brudny róż pastelowy (13arts) i antyczny róż perłowy (Stamperia). Przez maskę (13arts) nałożyłam wzór, używając satynowej pasty (DailyArt) w kolorze onyks i zostawiłam na noc do wyschnięcia. Postanowiłam jeszcze trochę wzbogacić tło. Zrobiłam to za pomocą embossingu na gorąco. Użyłam stempla z napisami (VivaDecor) i pudru w kolorze vintage green (Mboss). Teraz przyszedł czas na kompozycję. Zbudowałam ją głównie z papieru – kolejny arkusz z kolekcji Vintage Bisou. Papier porwałam na kawałki, postarzyłam brzegi nożyczkami i każdy kawałek zabezpieczyłam przeźroczystym gessem (Finnabair). Zdjęcie, to element do wycięcia pochodzący z Vintage Bisou. Zdjęcie także zabezpieczyłam przeźroczystym gessem. Do ułożenia kompozycji wykorzystałam fragmenty tekturki (duża sieć – egoCraft), którą lekko przetarłam metalicznymi farbami złotą i brązową Extreme Sheen (DecoArt), gazę (wcześniej zabarwioną brązową mgiełką – Stamperia), różowe listki preparowane i kwiatki. Kwiatki papierowe zrobiłam ze starej gazety i lekko potuszowałam im brzegi. Kwiatki różowe wykonałam z białego foamiranu irańskiego. Pomalowałam je pastelową różową mgiełką, której użyłam do zabarwienia tła i lekko rozbieliłam białym gessem. Żeby jeszcze troszkę wzbogacić kompozycję, zrobiłam mieszankę żelmedium (13arts) i farby metalicznej w kolorze Rustic Brown (Finnabair) i popaćkałam szpatułką tu i tam, uzyskując ciekawą, połyskującą strukturkę. Zanim moja mieszanka wyschła, posypałam ją złotymi mikrokulkami, drobnym brązowym (a może ciemno – bordowym) brokatem i grubszym, brązowym (tu nie mam wątpliwości hihihi) brokatem. Tak zostawiłam na noc do wyschnięcia. Następnie przetarłam tu i tam metaliczną złotą farbą Extreme Sheen (DecoArt). I na koniec postanowiłam dodać trochę kleksów. Pochlapałam rozwodnionym, białym gessem i złotą brokatową farbą akrylową (13arts).















Pracę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Scrapka "Zainspiruj się"







4 komentarze:

  1. Super layout! Bardzo mnie urzekły Twoje kwiatuszki, są śliczne ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapek 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, można podziwiać bez końca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna retro praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń