niedziela, 22 grudnia 2019

Kartka z choinką

Witajcie. Dziś kolejna praca świąteczna. Jest to kartka cała w czerwieni i złocie. To zdecydowanie moje najulubieńsze świąteczne zestawienie kolorów. Kartka w formacie DL, bardzo warstwowa. Wykonałam ją z papierów z kolekcji Cinnamon Cookies oraz Ole od Small-wingels-shop. Pierwszą warstwę nakleiłam bezpośrednio na bazę. Na tej warstwie umieściłam złotą choinkę. Kolejne warstwy papieru umieszczone są na dystansie, co sprawia, że kartka jest bardzo przestrzenna. Pomiędzy warstwy papieru wcisnęłam kawałki organzy ze złoto-brokatowym wzorkiem. Na wierzchniej warstwie umieściłam kilka brązowo-złotych i czerwonych wstążeczek. Na wstążkach ułożyłam sizal, a na nim czerwoną poinsecję, którą wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Kwiatek ozdobiłam świerkowymi gałązkami wyciętymi z resztek czerwonego papieru. Brzegi gałązek lekko potuszowałam tuszem pigmentowym. Pomiędzy gałązki poupychałam kawałki organzy. Obok kwiatka zawisły złote bombki. Bombki i choinkę wycięłam z resztek papieru. Następnie potraktowałam je embossingiem na gorąco, używając pudru w kolorze Gold Tinsel. W efekcie uzyskałam przepiękny odcień złota.







Moją kartkę posyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy "Świąteczna kartka z choinką"



1 komentarz: