niedziela, 8 września 2019

Mój Pierwszy Layout - wspomnienia z wakacji

Witajcie. Dziś na moim blogu mała nowość. Mój pierwszy layout. Wykonałam go na papierze z kolekcji Aura Rosa od 13arts. Papier zabezpieczyłam przezroczystym gessem (13arts). Następnie popryskałam go mgiełkami w kolorach morskim i złotym (Stamperia). Następnie nałożyłam wzór przez maski, używając białej pasty modelującej (13arts) i jeszcze raz użyłam tych samych mgiełek. Potem ułożyłam kompozycję, której głównym elementem jest zdjęcie młodego plażowicza, przyklejone na dwóch warstwach papieru, otoczone białą gazą, muszelkami, sznurkiem, tekturkami. Tekturki przetarłam metalicznymi farbami akrylowymi (DecoArt) w kolorach pasujących do tła – trochę brązu i złota. Część muszelek, to wyciski z masy superlekkiej, a część to prawdziwe muszelki znad Bałtyku. Muszelki z masy najpierw lekko przetarłam białym gesso, a później pomalowałam metalicznymi farbami akwarelowymi (Prima). Gdy wszystko było przyklejone jeszcze raz użyłam farb akrylowych i mgiełek oraz gdzieniegdzie pigmentów perłowych DailyArt (turkus i jasne złoto) wymieszanych z ciekłym medium akrylowym (13 arts). Na koniec uzupełniłam kompozycję prawdziwym nadmorskim piaskiem, białymi kulkami 3D i złotymi mikrokulkami. Gdzieniegdzie przetarłam złotym woskiem.











Moją pracę wysyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie ScrapbookingShop "letni layout"





4 komentarze:

  1. Piękny layout! Aż chciałoby się pojechać nad morze...
    Dziekuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy a taki wspaniały <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiedziałabym, że pierwszy, jest cudowny🙂

    OdpowiedzUsuń