wtorek, 2 lipca 2019

Folkowy ślub

W związku z tym, że mamy lato, chciałam pokazać Wam bardzo kolorowy, letni projekt. Jest to kartka na ślub w folkowym stylu.  Kartka ma format DL. Zbudowałam ją na kilku warstwach papieru w charakterystyczny kolorowy wzór oraz białego. Papiery poprzeplatałam białą koronką. Kompozycja nie jest zbyt skomplikowana. Jej głównym elementem jest kwiat, który wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Listki są „elementami do wycięcia” od Craft o’Clock. Kompozycję wzbogaciłam tekturkami, które kojarzyły mi się z kwiatami polnymi. Dodałam zieloną wstążeczkę. Kwiatka ułożyłam na pomarańczowym sizalu. W białych serduszkach znalazły się imiona Nowożeńców i data Ich ślubu. Kartka tworzy osobliwy komplet wraz ze specjalnie przygotowanym dla niej pudełeczkiem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz