sobota, 23 lutego 2019

Z miłości do... - mediowy tag - #SERCEDLAOWSIAKA

Tym razem pokażę Wam mediowy tag. Mocno błyszczący i połyskujący. Bazę wycięłam z tektury o grubości 2mm i pomalowałam ją białym gesso.  Potem przez maski nałożyłam pastę modelującą. Powstała fajna strukturka. Następnie na mojego taga nakleiłam (używając gelmedium) tekturki, złomki, kwiaty z foamiranu irańskiego i jedwabnego, kulki 3D, 3D powder. Wszystko pokryłam białym gesso. Gdy gesso wyschło pomalowałam całość mgiełkami w kilku odcieniach brązu, złota, starego złota i perłowej niebieskiej. Po wyschnięciu farb, przetarłam całość białym gesso i powtórzyłam „mgiełkowanie”. I jeszcze raz białe gesso, tym razem gdzieniegdzie i dużo mniej. Teraz przyszła kolej na woski. Piękne, metaliczne brązy i błękity. Cudnie pachnące. I odrobinka miedzianej patyny. Żeby dodać jeszcze więcej połysku, gdzieniegdzie maznęłam złotą brokatową farbą akrylową i przykleiłam (na gelmedium) odrobinę brązowego brokatu i złote mikrokulki.














Taga zgłaszam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty " Z miłości do.." Mój tag powstał z miłości do...ludzi. Być może brzmi to pompatycznie, ale uważam, że żyłoby nam się lepiej, gdybyśmy się wzajemnie szanowali, troszczyli się o siebie, pomagali tym, którzy tego potrzebują. Czasem do szczęścia potrzebne są pieniądze, a czasem wystarczy jeden uśmiech. Trzeba tylko umieć się dzielić.  


Na tagu znalazło się kilka tekturkowych serduszek, więc poślę go na wyzwanie na blogu Sklepik Gosi "Kochać każdy może - praca z sercem".


Trzecie wyzwanie, na które poszybuje mój tag, to wyzwanie Filigranek "Miłość niejedno ma imię"



7 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam, DT Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca! Życzę powodzenia i dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi- DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna mediowa praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale zmediowany tag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zmediowany tag, świetne warstwy i tekstury. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo. I cel szczytny :) - Dziękuję za to, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń