niedziela, 3 lutego 2019

Wiosenne płótno ze złotem

Witajcie. Dziś pokażę Wam mój ostatni wybryk, wynikający trochę z tęsknoty za wiosną. Żółto-zielone płótno z ptaszkiem i złotem. Na płótno nakleiłam żółty, bardzo energetyczny papier z kolekcji Fresh Summer od Lemoncraft. Papier zabezpieczyłam bezbarwnym gesso i nałożyłam na niego wzór przez maskę, a nawet dwie maski (AB Studio i ItdCollection), używając białej pasty modelującej. Jeszcze mokre wzory posypałam pudrami do embossingu w kolorach ciemnej oliwki, złotym z drobinkami brokatu i złotym mocno połyskującym. Wysuszyłam wszystko nagrzewnicą i przetarłam lekko białym gesso. Gdzieniegdzie podmalowałam lekko oliwkową farbą akrylową. Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję, której głównym punktem jest obrazek z ptaszkiem (Wabi Sabi UHK Gallery). Do ułożenia kompozycji wykorzystałam zielony sizal,kulki 3D małe i duże, 3D powder, złote mikrokulki oraz tekturki (iKropka i Scrapiniec), które zembossowałam złotym, połyskującym pudrem. Tym samym pudrem ozdobiłam kilka gałązek z listkami. Gdy kompozycja była już ułożona (i przyklejona), gdzieniegdzie podmalowałam ją szpinakową mgiełką, a niektóre elementy przetarłam złotym woskiem. Na koniec jeszcze zrobiłam kilka brokatowych złotych kropek, używając maski i brokatowej złotej farby akrylowej, i chlapnęłam tu i tam zielonym brokatowym tuszem Splash! 13 arts. Brzegi płótna przetarłam metalicznymi farbami DecoArt w kolorze Festive Green i Rich Espresso. Powstała taka niby-ramka.














Pracę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu sklepu Miszmasz Papierowy "Skrząco-błyszcząco"




I trzecie, to wyzwanie na blogu zielonekoty.pl "Maski i złoto"




5 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywna, wiosenna i energetyczna praca, dzięki za zabawę z Art Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna praca! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń