środa, 9 stycznia 2019

Dzień Babci i Dziadka

Witajcie w Nowym Roku. Czas pożegnać się z tematyką świąt Bożego Narodzenia, która zawładnęła mną na kilka tygodni. Czas na nowe projekty. Dziś przychodzę z kartką na Dzień Babci i Dzień Dziadka. Kartkę wykonałam z papierów UHK Gallery z kolekcji Magic Night  oraz Wabi Sabi. Wierzchnią warstwę papieru pochlapałam tuszem Splash! 13arts w kolorze Navy Blue. Powstało mnóstwo granatowych kleksów.  Głównym elementem kartki jest wianuszek ozdobiony kwiatkami. Kwiatki wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Wianuszek wzbogaciłam jasnoróżowym sizalem. Ażurowe listki i gałązki wycięłam z resztek granatowego papieru.  Dołożyłam odpowiedni napis i kartka gotowa.

Kartkę wykonałam na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC „Ajak atrament”
Mi osobiście atrament kojarzy się z granatowymi kleksami, których w czasie szkoły podstawowej miałam w zeszytach całe mnóstwo. To były czasy, kiedy w klasach od 1 do 3 nie można było pisać długopisem. Obowiązywały pióra. Jej, jak to było dawno, jaki to był fajny, beztroski czas…








3 komentarze:

  1. Piękna praca. Dziękuję za udział w atramentowym wyzwaniu Kartkowego ABC ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta kartka :-) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC i pozdrawiam, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń